Jump to content

Mert nem minden arany, ami fénylik

2014. 11. 13. 12:30

Mondhatni ezt a bio dolgokra is. Sokan szeretik felcímkézni a termékeiket ezzel a szócskával, mert egyszerűen jól hangzik, divatos és ebből kifolyóan többen választják. Ebbe a csapdába esett bele egy csapat gasztroszakértő, akik torkán Mc Donald’s-os ételeket nyomtak le úgy, hogy mit sem sejtettek. Meglepő módon, el voltak ájulva az íz világtól.

Az alábbi videó jócskán bejárta az egész internetet, és sokak szemét felnyitotta. Amit az előéletéről tudni kell, hogy a két srác, aki az ételeket megkóstoltatta a nagyra tartott, évtizedes tapasztalattal rendelkező gasztro sztárokkal az ételeit, csupán két lelkes blogger.

Ezzel az akcióval talán arra akarták ráirányítani a figyelmet, hogy az emberek egyszerűen elfelejtenek kételkedni a tartalmat illetően, ha egy divatos szó –pl.:bio- vagy egy márkajelzés áll a dolgokon. Meg sem kérdőjelezik azok hitelességét és eredetiségét. Ez a szellemes, akár szociális kutatásnak is mondható móka, tükröt tart a fogyasztók elé, akik így láthatják a saját befolyásolt mivoltukat.

Egyébként nagyon sokan a gyorséttermi kaját a videó egytől egyig magasztalta, és kitűnőnek találta. Néhány elhangzott kritika: "Valami melegséget és rengeteg különféle ízt érzek a számban." "Nagyon gazdagok az ízei." "Egyértelműen ízletesebb, mint a McDonald’s, sokkal tisztább." "Sokkal több íz van ebben, mint a McDonald’s-os ételekben."

Íme az áhított videó:



(A kép forrása: www.mcdonalds.fr)