Az alábbi videó jócskán bejárta az egész internetet, és sokak szemét felnyitotta. Amit az előéletéről tudni kell, hogy a két srác, aki az ételeket megkóstoltatta a nagyra tartott, évtizedes tapasztalattal rendelkező gasztro sztárokkal az ételeit, csupán két lelkes blogger.
Ezzel az akcióval talán arra akarták ráirányítani a figyelmet, hogy az emberek egyszerűen elfelejtenek kételkedni a tartalmat illetően, ha egy divatos szó –pl.:bio- vagy egy márkajelzés áll a dolgokon. Meg sem kérdőjelezik azok hitelességét és eredetiségét. Ez a szellemes, akár szociális kutatásnak is mondható móka, tükröt tart a fogyasztók elé, akik így láthatják a saját befolyásolt mivoltukat.
Egyébként nagyon sokan a gyorséttermi kaját a videó egytől egyig magasztalta, és kitűnőnek találta. Néhány elhangzott kritika: "Valami melegséget és rengeteg különféle ízt érzek a számban." "Nagyon gazdagok az ízei." "Egyértelműen ízletesebb, mint a McDonald’s, sokkal tisztább." "Sokkal több íz van ebben, mint a McDonald’s-os ételekben."
Íme az áhított videó:
(A kép forrása: www.mcdonalds.fr)