Matt Levaticht, a Harley-Davidson Motor Company elnök-vezérigazgatój a közleményben kitért arra is, hogy Amerikára mindig is jellemző volt, hogy folyton újraértelmezte saját magát. "A LiveWire Projekt vásárlóink véleményére alapozó újabb izgalmas kezdeményezés" - mutatott rá a lényegre Levaticht.
"A LiveWire Projekt sokkal inkább hasonlít az első elektromos gitárra, mint egy elektromos autóra" - fogalmazott Mark-Hansd Richer első alelnök, marketing igazgató. A Harley-Davidson Inc. legutóbb, áprilisban a vártnál nagyobb, 265,9 millió dolláros első negyedéves nyereségről számolt be.
A vállalat értékesítési árbevétele az előző évihez képest 10,2 százalékkal 1,73 milliárd dollárra nőtt az első negyedévben. A beszámolási időszakban a Harley Davidson 80 682 motorkerékpárt szállított le disztribútorainak világszerte, 7,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Fotó: freedigitalphotos.net forrás:biokalauz.hu/MTI