Robogóval közlekedni a világ legegyszerűbb dolga. Gyorsan és költséghatékonyan juthatunk el bárhova. De számos hátulütője is van. A stabilizációs problémák, és egy kiadós bevásárlás hazaszállítása nem minidig egyszerű. A klasszikus robogók keverék üzemanyaggal működnek, ami nem csak büdös szagot hagy maga után, de hozzájárul a légszennyezettség kialakulásához is. Egy mások probléma a kétütemű motoroknál a zaj, ami sokszor fülsértő tud lenni. A robogó eltárolása gondot jelenthet, ha nincsen garázsunk, hiszen az utcán senki sem hagyja szívesen.
A fent említett problémák közül a jövőre bemutatásra, és gyártásra kerülő robogóban egyet sem fogunk megtapasztalni.
A legnagyszerűbb dolog az új modellben, hogy abszolút környezetbarát, mivel elektromos meghajtásúnak tervezték. Az elektromos motor a hátsó kerekében van elrejtve, aminek köszönhetően nagy tér szabadult fel a szerkezet közepében. Ezt az üres részt alakították ki tároló egységnek, ami, akár 90 kilogrammos terhelést is elbír. A teherbírásba nem számít bele a vezetőé. A négyzet alakú szállító felület, 50x50x50 cm-es befogadóképességű. A robogó aljában újratölthető akkumlátorok kaptak helyet, melyekkel 80 km-t is megtehetünk, 80 km/órás végsebességgel. Az elhelyezkedésük biztosítja a menetstabilitást. Hatalmas újítást jelent, hogy a robogó egyszerűen összecsukható. Nagyjából úgy kell elképzelni, mintha egy régi kemping biciklit hajtanánk össze.
A hasznos újítások mellett a tervezők arra is ügyeltek, hogy az ár szempontjából is mindenki számára elérhető legyen. A cél inkább egy környezetbarát közlekedési forma elterjesztése, mintsem az ár-bevétel viszonya.