Persze a szokások változnak és december elején a krém webshopok forgalma is jelentősen meg szokott ugrani. Tekintettel az internet terjedésére és az internetpenetráció magas fokára mára elmondható, hogy egyre többen vásárolnak kozmetikai krémeket is online megtalálható weboldalakról, webáruházakból. Akár online fizetéssel akár utánvétellel egyre jellemzőbb, hogy a fizikai áruházak mellett évről évre jelentősen növekszik az online webboltok forgalma és különösen igaz ez a Karácsonyt megelőző időszakra.
Érdekes például az a megfigyelhető tendencia is, hogy az online vásárlók nem feltétlenül az utolsó pillanatra hagyják az ajándékok beszerzését. Persze az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a megrendeléseket nem azonnal szállítják ki a webáruházak. Ráadásul a Magyar Posta sem áll a helyzet magaslatán a többi kiszállító céggel ellentétben. Míg még arany vasárnap esetén is tömegek szoktak sorban állni a fizikai boltokban nagyobb áruházláncokban.
Összességében tehát az elmondható, hogy az online vásárló valamivel tudatosabb ami a beszerzés idejét illeti, bár hozzá kell tenni azt is, hogy kipróbálni megtapogatni nincsen lehetősége online vásárlás esetén. Persze erre egy ismert kozmetikai termék esetén nincs is szükség.